Innovatietafel CID #2: samen bouwen aan het innovatiedistrict
Op 20 november 2025 kwamen innovatieve bedrijven, kennisinstellingen, innovatiehubs en partners samen voor de 2e Innovatietafel CID.
Het was een inspirerende sessie. Zij spraken over wie ze zijn als community, maar ook hoe zij elkaar kunnen versterken. En wat de gezamenlijke ambitie is met het CID.
Bijvoorbeeld over onderwerpen mobiliteitstransitie, toegepaste AI en GovTech. In een co-creatie sessie werkten zij aan het programma van TechFest 2026, dat op 29 januari 2026 plaatsvindt in het tech-hart van het CID.


Waarom is de innovatietafel belangrijk
Het CID is dé plek waar technologie en maatschappij elkaar versterken. Hier bouwen partners samen aan een ecosysteem dat innovatie zichtbaar maakt en kansen creëert voor Den Haag en de regio. De gemeente bedankt alle deelnemers voor de energie en ideeën. En een speciale dank aan The Hague Tech voor de gastvrije ontvangst op deze inspirerende plek in het hart van het CID.
Meedenken, meedoen of bijdragen
Sluit u aan bij onze volgende Innovatietafel en help mee om het CID verder te ontwikkelen. Neem contact op afdeling Economie, Flavia Curvelo Magdaniel, via cid@denhaag.nl.
Meer informatie
Lees meer over het CID als Innovatiedistrict van Den Haag op de pagina denhaag.nl/cidinnovatie.